Constructorul francez a adus numeroase îmbunătățiri la aproape toate capitolele, începând cu designul exterior și continuând cu interiorul. De asemenea, Renault a îmbunătățit motorul electric și autonomia bateriei.
Noua generație Renault Zoe va fi disponibilă în două versiuni de motorizare, versiunea de top mizând pe un motor de 100 kW (136 CP) cu un cuplu de 245 Nm ce îi permite să ajungă de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 10 secunde, viteza maximă fiind de 140 km/h.
Creșterea capacității bateriei a permis îmbunătățirea autonomiei oficiale cu circa 20%, până la 390 de km, conform standardului WLTP.
O altă noutate importantă se referă la modul de încărcare al bateriei. Astfel, pe lângă conectorul Type 2 care permite încărcarea bateriei la curent alternativ (AC) cu până la 22 kW, Renault a introdus și un conector Combo CCS care permite încărcarea la curent continuu (DC) la stații de încărcare de până la 50 kW.
Cei de la Renault susțin că 30 de minute de încărcare la 50 kW sunt suficiente pentru a obține o autonomie de aproximativ 150 de kilometri, în timp ce o încărcare de o oră la o stație de 22 kW asigură o autonomie de 125 de kilometri, iar utilizarea unei stații de 11 kW necesită două ore pentru aceeași autonomie. În schimb, la folosirea unui wall box casnic de 7 kW, încărcarea completă a bateriei durează 9 ore și 25 de minute.
O altă noutate propusă de Renault este modul de rulare "B mode", ce permite șoferului să conducă cu o singură pedală, fără să mai apese pedala de frână, funcție disponibilă în prezent și pe alte modele electrice concurente. Astfel, mașina decelerează mai repede, imediat ce șoferul eliberează pedala de accelerație, acest mod de condus fiind util în special în traficul urban.
Livrările noii generații Renault Zoe vor începe la sfârșitul acestui an, iar prețurile de comercializare nu au fost încă anunțate.