De mai bine de patru decenii, Golful este cea mai de succes mașină europeană. Un nou capitol din istoria acestui best-seller a început cu premiera mondială a celui de-al 8-lea Golf - digitalizat, conectat, cu funcții intuitive. Niciun Golf de până acum nu a fost dotat cu funcții atât de progresiste. Cu versiunile hibride lansate în același timp, acest model electrizează clasa compactă. Noul Golf va fi disponibil pe piață începând cu luna decembrie.
Noul Volkswagen Golf a fost prezentat oficial în cadrul unui eveniment pe care Volkswagen l-a organizat la Wolfsburg. Odată cu modificările estetice din zona frontală, posterioară și de la interior, noul Golf vine cu noutăți în special la capitolele motorizări și tehnologie.
Mai mult, cu acest model, Volkswagen Golf trece la un mod de operare digital, intuitiv. Practic, toate afișajele și butoanele sunt digitale: noile instrumente și sistemele de infotainment online se îmbină într-un afișaj cu butoane si glisare tactilă. Un afișaj deasupra parbrizului este de asemenea prezent pentru a îmbunătăți constant gama de informații disponibile.
Cu noul Golf, Volkswagen începe ofensiva hibridelor, urmând să comercializeze cinci modele de acest tip, odată cu startul tehnologiei 48V: un starter alternator cu curea, baterie lithium-ion de 48V și ultima generație de motoare TSI, adaptate la condusul hibrid - eTSI. Printre beneficiile acestei game se numără scăderea consumului cu 10% (WLTP) și, implicit, un autovehicul extrem de agil și confortabil. Motorizarea eTSI va fi disponibilă în trei variante: 81 kW / 110 PS, 96 kW / 130 PS, 110 kW / 150 PS.
Cea de-a opta generație a bestseller-ului Volkswagen va fi disponibilă și în două variante Plug in Hibrid. Una care dezvoltă 150 kW / 204 PS și cea sport, GTE, care dezvoltă 180 kW / 245 PS. Ambele modele vor fi echipate cu o baterie lithium-ion de 13-kW care oferă autonomie electrică de 60 de kilometri, transformând autovehiculul într-unul cu 0 emisii de carbon.
Motorizările Golf 8 vor fi disponibile pe benzină (TSI), diesel (TDI) și pe gaz (TGI). Cele pe benzină, în patru cilindri, vor dezvolta 66 kW / 90 PS, respectiv 81 kW / 110 PS, iar cele pe diesel, tot în patru cilindri, vor dezvolta 85 kW/ 115 PS. Nu în ultimul rând, motorizarea pe gaz va dezvolta 96 kW / 130PS și va înregistra consum mai mic de carburant și energie datorită tehnologiei inovatoare pe combustie, TSI Miller.
Și motoarele diesel beneficiază de noi tehnologii inovatoare, precum noua injecție dublă (cu două convertoare catalitice SCR) care reduce emisiile de nitrogen (NOx) cu până la 80%. De asemenea, consumul motoarelor TDI scade cu 17% versus modelul anterior.
Sistemele comunică între ele și cu exteriorul autovehiculului, datorită unității de conectivitate online (OCU). Versiunea standard a acestei unități prevede un eSIM pentru funcțiile și serviciile online care fac parte din aplicațiile "We Connect" și "We Connect Plus".
Noul Golf este primul autovehicul de la Volkswagen care se conectează cu mediul înconjurător cu ajutorul serviciului Car2X, disponibil ca dotare standard. Șoferul va primi pe display-ul mașinii semnale de la infrastructura de trafic a orașului și de la alte vehicule pe o rază de 800 de metri. Golful va comunica, la rândul lui, aceste date cu alte modele Car2X.