A u t o M o n e y .ro A u t o M o n e y .ro

Stilat și sportiv, Ford Edge facelift pentru piața europeană aduce un nou motor diesel bi-turbo de 238 CP și sisteme avansate de asistență la condus

26 Februarie 2018 | de: Lucian A.
 
Inscrie-te la newsletter
Primesti saptamanal prin e-mail cele mai noi
stiri si oferte


ANUNTURI SPECIALE



Noul Ford Edge este cel mai avansat SUV din punct de vedere tehnologic din istoria companiei. Modelul oferă o gamă largă de sisteme de asistență a șoferului dar și o versiune Bi-Turbo puternică și eficientă a motorului diesel EcoBlue de 2.0 litri, împreună cu o transmisie automată cu opt trepte care asigură un șofat fără efort.

Dezvăluit în versiunea sportivă ST-Line, noul Edge iese în evidență prin zonele frontale și posterioare redesenate, prin grila masivă de tip fagure, prin pragurile evazate vopsite în culoarea caroseriei și prin jantele din aluminiu standard de 20 de inch.

Tehnologii inteligente

Noul Ford Edge introduce în Europa trei noi tehnologii Ford de asistență a șoferului:

  • Sistemul de frânare post-coliziune care ajută la reducerea efectelor unei potențiale coliziuni secundare prin aplicarea unei presiuni moderate asupra frânelor atunci cand este detectată o coliziune inițială;
  • Asistența suplimentară în coloana de direcție la evitarea obstacolelor, prin utilizarea unui radar și a unei camere video îi ajută pe șoferi să vireze pe lângă vehiculele oprite sau care rulează cu viteză redusă pentru a evita coliziunile;
  • Tempomatul Adaptiv cu oprire-pornire și fixare pe centrul benzii de rulare ajută vehiculul să păstreze o distanță de siguranță față de mașinile din față;

Alte tehnologii de asistență a șoferului care folosesc camere, radare și senzori ultrasonici: Farurile adaptive, sistemul de monitorizare și avertizare pentru unghiul mort, faza lungă non-intruzivă pentru ceilalți participanți la trafic, limitatorul inteligent de viteză, sistemul de avertizare la părăsirea benzii, sistemul de asistență pre-coliziune cu depistarea pietonilor și sistemul de recunoaștere a indicatoarelor rutiere, sistemul de alertă la intersecția cu traficul perpendicular, direcția adaptivă, sistemul de asistență activă la parcare, asistentul de parcare laterală și sistemul de asistență la ieșirea din parcare.

Performanță premium

Noul Edge utilizează cele mai noi tehnologii Ford în materie de propulsoare.  Noutatea absolută introdusă pe motorul diesel EcoBlue este sistemul avansat bi-turbo, noua configurație a motorului prin tehnologia avansată de injecție și arhitectura EcoBlue garantând frecări reduse între părțile componente, pentru a se ridica la standardele Euro 6.

Noul motor diesel Bi-Turbo Ford EcoBlue de 2.0 litri si 238 CP este combinat cu sistemul de tracțiune integrală Ford Intelligent All Wheel Drive și oferă cuplu la turații joase, dar și zgomot mecanic și vibrații reduse, propunând în același timp performanțe lineare și fluide la accelerare.

Echipat standard cu sistemul Auto Start-Stop, motorul Ford EcoBlue de 2.0 litri este oferit de asemenea pe noul Ford Edge în versiunea cu 190 CP în combinație cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte și cu sistemul de tracțiune integrală Intelligent All Wheel Drive.

Noua transmisie automată cu opt rapoarte ce va fi prezentă pe motorizarea EcoBlue de 2.0 litri si 238 CP cu tracțiune integrală și 2.0 litri, 150 CP cu tracțiune față, a fost concepută pentru a optimiza suplimentar consumul de carburant și pentru a oferi performanțe imediate prin schimburi de trepte rapide și fluide. Tehnologia poate ajusta fluiditatea modificărilor de rapoarte pentru a se mula pe diferitele stiluri de condus.

Performanță sportivă: Edge ST-Line

Versiunea Edge ST-Line prezintă elemente de design exterioare și interioare cu un pronunțat caracter sportiv, precum: Jante premium din aluminiu, standard de 20 de inch, opțional de 21 de inchi, țevi duble de evacuare cu terminații cromate, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele perforată, cusături roșii pe levierul cutiei de viteze, pedale din aluminiu și plafon tapițat în culoarea neagră. Suspensiile cu setări sport îmbunătățesc și mai mult experiența dinamică a noului Edge ST-Line, dublată de tehnologia Ford Adaptive Steering.

Conectivitate și confort premium

Tehnologiile legate de confort includ: panou de încarcare wireless integrat în compartimentul frontal de pe consola centrală,  sistemul de comunicație și infotainment Ford SYNC 3 cu monitor color de 0 inch, compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, noul sistem audio premium B&O Play, instrumentar de bord 3D complet configurabil, plafon panoramic pe întreaga lungime a acoperișului, scaune frontale încălzite și aerisite, scaune posterioare încălzite și volan încalzit.

Consola centrală redesenată oferă un schimbător rotativ pentru transmisia automată cu opt trepte. Această soluție economisește spațiu și oferă acces ușor la zona de încărcare wireless, consolidând în același timp imaginea modernă și sofisticată a mașinii.

Noul Edge va fi oferit pe piața europeană în versiunile ST-Line, Premium Vignale, Titanium și Trend.


Sursa foto: Ford


CITESTE SI

TEST DRIVE: DACIA LOGAN ECO-G
Producătorul de la Mioveni anunță că Logan ECO-G 100 are un consum mediu mixt de 6.5 l/100 km atunci când arzi gaz și de 5.1...

LANSARE OFICIALĂ: A PATRA GENERAȚIE KIA SORENTO
Producătorul coreean a dezvăluit noua generație a modelului Kia Sorento. Puternic, avansat și versatil, SUV-ul coreean este pr...

Noul Mercedes Benz GLA: imagini și informații oficiale
Mercedes-Benz a prezentat noua generație a SUV-ului compact GLA, care primește un motor pe benzină de 1.33 litri și 163 CP și...

Premieră mondială a noului Golf: digitalizat, conectat și inteligent
De mai bine de patru decenii, Golful este cea mai de succes mașină europeană. Un nou capitol din istoria acestui best-seller a ...

Skoda a început producția noului Superb iV plug-in hybrid
Compania Skoda a demarat producția primului său vehicul cu propulsie electrică, în cadrul uzinei din Kvasiny, acolo unde a inv...

Noua generație Renault Zoe: modelul electric are un nou motor de 136 CP, autonomie de 390 km și numeroase îmbunătățiri
Constructorul francez a adus numeroase îmbunătățiri la aproape toate capitolele, începând cu designul exterior și continuâ...

Ce reprezintă Sale and lease back?
Sale and lease back sau pe scurt "leaseback" reprezintă o soluție flexibilă și rapidă de finanțare în leasing financiar, pr...

Ce este decontarea directă RCA?
Decontarea directă reprezintă o clauză opțională la achiziția unei polițe RCA, care dă posibilitatea proprietarului mașin...

Ce tip de finanțare alegem? Leasing financiar, leasing operațional sau credit auto?
Având în vedere creșterea pieței auto din ultimii ani dar și ponderea foarte mare a achizițiilor de autovehicule făcute pri...

ASF a anuntat tarifele de referință pentru piața RCA
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a anunțat pe 17 Mai, tarifele de referință pentru polițele RCA, conform preveder...

Programele Rabla Clasic si Rabla Plus demareaza in 18 Mai 2017. Subventia poate ajunge pana la 10.000 de euro
Programele "Rabla Clasic" si "Rabla Plus" vor fi disponibile din 18 Mai 2017, atat pentru persoanele fizice, cat si pentru cele ju...

Ce tip de dobandă alegem pentru finantarea mașinii? Fixă sau variabilă?
La achiziția unei mașini prin leasing financiar sau credit, un aspect deosebit de important îl reprezintă alegerea tipului de ...


LEASING PENTRU ORICE MODEL
LEASING PENTRU ORICE MARCĂ