Ford a dezvăluit un nou pachet exclusiv de opțiuni pentru Focus RS, care va oferi un plus de tracțiune entuziaștilor de performantă, folosind un diferențial mecanic cu alunecare limitată. Focus RS Option Pack va avea un design unic, cu finansare negru mat pentru plafon, capacele oglinzilor si eleronul spate, jante de 19 inch cu rezistență superioară și scaune scoică Recaro în două tonuri de culoare.
Dezvoltat de inginerii Ford Performance, Focus RS Option Pack îmbunătățește tracțiunea și nivelul de reacție al hatchback-ului de înaltă performanță, folosind un diferențial mecanic cu alunecare limitată (LSD) pentru puntea față. Acesta limitează cuplul transmis unei roți cu nivel redus de tracțiune la nivelul căii de rulare și redistribuie cuplul către roata cu aderență mai bună pentru a contracara alunecarea, fiind astfel îmbunătățite accelerația și stabilitatea.
Prin controlul cuplului transmis către fiecare roată, sistemul permite șoferilor să exploateze mai mult puterea motorului de 2,3 litri EcoBoost de 350 CP, integrându-se perfect cu alte tehnologii precum:
Ford Performance All Wheel Drive, care variază distribuția cuplului între punți, putând trimite până la 70% din cuplu către puntea spate;
Dynamic Torque Vectoring cu ambreiaj controlat electronic pe puntea spate, ce repartizează până la 100% din cuplul disponibil pentru fiecare roată din spate, în doar 0,06 secunde;
Torque Vectoring Control, care aplică în mod automat cantități mici de forță de frânare către roata din interiorul virajelor, pentru a îmbunătăți controlul și stabilitatea mașinii in viraje;
Drive Modes, prin sistemele “Drift Mode”, funcție ce îi ajută pe șoferi să facă derapaje controlate prin supravirare în condiții de circuit si “Launch Mode” pentru performanță la linia de start și accelerație de la 0 la 100 km/h în 4.7 secunde.